środa, 14 maja 2014

DALSZY CIĄG..TELEFONICZNE PUŁAPKI........

        Reklamacje, skargi ,żadania.....Jeżeli jesteś naciągana na drogie sms-y lub oddzwaniane, złóż wniosek  o interwencję do Urzędu Komunikacji Elektronicznej/UKE/. Jeżeli usługa była reklamowana jako darmowa,a pobrano opłatę ,zgłoś to do UKE. Urząd bada takie zgłoszenia.Formularz zgloszeniowy dostępny jest na stronie: www.cik.uke.gov.pl, lub skorzystaj z bezpłatnej pomocy dla konsumentów.Zwroć się telefonicznie pod bezpłatną infolinię :800 007 707.  Dyżurują tam prawnicy federacji.
      Poskarż się do GIODO,/Głowny Inspektorat Ochrony Danych Osobowych/ jeżeli operator nadal udostępnia Twój numer ,mimo zastrzeżenia. 
       Możesz zastrzec numer lub zażadać jego zmiany. Uzasadnij ,że korzystanie  z aktualnego ,jest uciązliwe.
         Ostatecznie masz prawo iśc do sądu,jeżeli jakaś firma nęka cię uporczywymi sms-ami lub telefonami.
        Uważaj na te nr:72...to koszt sms-a wynosi 2zł+ vat=2,46 zł.
                                   79...to koszt sms-a wynosi9 zł+vat=11,07.
        Natomiast na  nr.911...to koszt  sms-a wynosi 11 zł+vat=13.53 zł
                               nr.935....to koszt sms-a wynosi 35zł +vat=43,05

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz