poniedziałek, 16 stycznia 2017

NALEŚNIKI Z MĄKI RYŻOWEJ...

Jestem zauroczona tą wersją naleśników. Przypadkowo natrafiłam na ten przepis z "NOTATNIKA DIETETYCZKI' SKŁADNIKI 4 jajka (wielkość L) 2 szkl. Mleka (ja użyłam 2% krowiego ale świetnie nada się też mleko roślinne) 2 szkl. Mąki ryżowej ( ja kupiłam w Auchanie firmy Melvit , niebieskie opakowanie za 5.50 zł.) Odrobina esencji waniliowej (lub szczypta cukru waniliowego) Szczypta soli Olej kokosowy, bądź oliwa z oliwek do smażenia Przygotowanie Mikserem połącz jajka , mleko, aromat waniliowy i szczyptę soli. Gdy już będzie wszystko połączone w jednolitą bąbelkową masę dosypuj najpierw jedną, a potem drugą szklankę mąki ryżowej. Zawsze zachowuj tą samą proporcję mleka i mąki. Rozgrzej patelnię. Kilka kropel oliwy rozsmaruj pędzelkiem na patelni i wlewaj masę. WAŻNE Za każdym razem , gdy chochelką nakładasz masę na patelnie, musisz masę ponownie dokładnie zamieszać, gdyż mąka opada na dno… szybko nalewaj i smaż z obu stron i ciesz się smakiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz