środa, 3 grudnia 2014

Jak być widocznym w wyszukiwarce Google?

Jak być widocznym w wyszukiwarce Google?
Co dokładnie zawiera pakiet o wyszukiwarce Google?
1) Czy trzeba pozycjonować się w Google, aby zaistnieć w internecie?
  • Przykład: Jak strona internetowa może się sama wypozycjonować bez linków przychodzących?
  • Frazy kluczowe: czym się różnią w które warto inwestować?
  • W jakich przypadkach SEO jest mało skuteczne?
  • Specjalne techniki pozycjonowania squeeze page (SEO squeeze page)?
  • Zamiast SEO: Jak dotrzeć do klientów, którzy nie szukają Twoich produktów?
  • Jak sprawdzić, czy ludzie szukają Twojego produktu w Google? Poznaj 1 darmowe narzędzie
  • Czas trwania:16:15
2) Jak wpłynąć na pozycję strony WWW na liście wyników wyszukiwania Google?
  • 4 główne czynniki w samym serwisie, które ułatwiają pozycjonowanie (z przykładami))
  • Od czego zależą wyniki wyszukiwania w Google Images?
  • Jak Google widzi stronę internetową?
  • Jak wpłynąć na to, co nie zależy od Ciebie? Czynniki zewnętrzne a pozycjonowanie serwisu
  • Linki między stronami WWW – na co musisz uważać?
  • Czym są precle i jak je wykorzystać?
  • Czas trwania:20:54
3) Język programowania Twojej strony WWW a pozycja w Google
  • Czym się różnią od siebie języki programowania i w jaki sposób wpływają na pozycję strony?
  • W jakim języku programowania napisana jest Twoja strona? Wskazówki, jak to sprawdzić
  • Twoja strona oczami Google – praktyczny instruktaż
  • Jak stworzyć serwis przyjazny dla Google?
  • Czas trwania:13:23
4) Genialna alternatywa dla pozycjonowania na trudne frazy: poznaj „long tail”
  • Jak odróżnić frazę long tail od ogólnych fraz?
  • Jak się wypozycjonować na frazy ogólne poprzez long-tail?
  • Skąd możesz uczyć się pozycjonowania?
  • Czas trwania:10:33
5) Konkurencja AdWords - gdzie jeszcze można się promować za pomocą linków sponsorowanych?
  • Konkurencja w Adwords dla... samego Adwords!
  • 6 alternatywnych systemów reklamowych
  • Dlaczego warto wypróbować inne systemy?
  • Czas trwania:9:29
6) Czy wrzucając 1000 złotych na AdWords ryzykuję, że zostanie ono natychmiast wyklikane?
  • W jaki sposób Google Adwords zarządza Twoim budżetem na reklamę?
  • 2 sposoby pobierania opłat przez Google – którą wybrać?
  • Przykład na żywo gdzie i jak to ustawić w systemie Adwords
  • Za co możemy płacić, jeśli nie chcesz płacić za kliknięcia?
  • Czas trwania:8:06
7) Czy nie prowadząc firmy możesz reklamować się w AdWords?
  • Jakie są konsekwencje podatkowe (VAT)?
  • Co ryzykujesz zaznaczając, że nie jesteś firmą?
  • Czas trwania:3:49

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz